maanantai 18. huhtikuuta 2011

Do you remember all of the times we had



                                                                 hihi minä fressinä xd


Nonii elikkäs tänään sain aikaseks kirjottaa tänne viimein jotaa, jee hyvä minääää (-:: tänää sain kässäs valmiiks mun juhlamekon, oon iha tyytyväin siihe vaik se jäikii vähä lyhyehköks.. koulun jälkee mentii marian ja lauran kaa marialle syömää sen tekemää kakkuu ja juomaa kahviii ! nammm (-: sitte ku pääsin kotiii ni mukavast mua oottii kasa pyykkii mitkä piti laittaa, koska tietenkää sonja ei jaksa ja iskä ei oo siihen kykenevä... sen urakan jälkee aloin lukemaa uskonnon kokeisii mitkä on huomenna, ja sitte matikan ja saksan valtakunnallisii.... ihanaaaaaaaa ! xd nyt sitte takasiin ussan pariii..ja nyt jos taas joku päivä jaksais tänne jotain kirjotella ni ois ihan jepaaaa, ajattelin nimittäin alkaa ihan panostaa tähän, jos vaikka vähän muuttais ulkonäköö (; eli moikkistaa :):)

2 kommenttia:

  1. ihana banneri ja söpö blogi muutenki ! :) liity ihmeessä lukemaan mun blogia, jos tykkäät

    http://and-guesswhat.blogspot.com/

    VastaaPoista