sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Now would be the best time to come to the open area

Ihan ekaks HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄÄ !! :):) mie olin tänää aamulla ottelees vähän aurinkooo ku oli niii ihana keli ! toivottavast jatkuis viel ens viikolle asti ! :o ja itseasias koko kesän :-D en tainnu ihan saada rusketust viel mut enköhn mie kesän lopus näytä ihan tarpeeks niggalt et ei huolta :-D olin tänää vähä moikkailees tuttui ja kävelin noitten keppien kaa vissii 2km, kädet tosi kipeet nyt :-( sitte yritin lukee huomisii fyken kokeisii mut ei siitkää sit oikee mitää tullu ku naapurit laitto mun pään iha sekasiXDD ne o iha vitu kreisei :-DDDDDDD kuolen !!

Ja sit vähä eilisest ! eli aamul mul tuli joku siivousvimma ja sit siivosin mut ihan liikaa !! :-D ssen jälkee sit jossai puol kolmen aikaa ule tuli hakee mut abcille ja sit istuttii siel lauran, jimin ja ulen kaa :-D illemmal käytii koikas mut lähettii sit jimin ja ulen kaa aika nopee sielt pois kattelee suomen pelii ! :-) löin vetoo niitte kaa megaforceist et suomi voittaa ja tottakaiha se voitti :):) oon paras ! 

JA sit mie haluisin teilt vähä ideoit näihi postauksiin ku alkaa olee vähä tylsää vaa kirjotella tälläsiii stoorei mitä oon tehny ja mitä aion tehä :-d oisko jotai vähä haastavampaa? :) mut jep täs vähä kuvii sit tält päivält !

sonjan kans ottaas arskaa ;);)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti