maanantai 21. marraskuuta 2011

No point of crying over yesterday

HAHHAHAA :) mulla on ollu ihan kiva vklp :) ei oo ollu mitään kiireit ja on voinu vaa olla ! Päinvastoin viikon ajan täst... huhhuh alkais koeviikko keskiviikkoon ! Oon jo pikkusen lukenukki :) ja tänää oon hoidellu tän vuoden kurssiasiat, tuntuu et teen virheen, mutta se nähään sitte. Oon ottan koko vuoden täytee kurssei :-D ehkä mä selviin, koska ei tää oo ainakaan viel tuntun niin vaikeelt tai kauheelt "pakkopullalt" koko lukio :-)
Tänään oli 8-15.30 kouluu ja opiskelin niin ahkerat et päätin palkita itteni ! Kävin kaupas ostaas vähän herkkui, tulin kotii keitin kahvit ja aloin kattomaa vedetään hatusta, mikäs sen mukavempaa... ja yllätyin ku näin telkkarissa naapurinki :-DDD Mietin täs just kans et miks meil ei oo ketään muita kotona O.o
XD no parempi vaa et saa olla yksin ! :) mut jeps voi olla et kirjottelen vasta koeviikon jälkee uusiks ku kauhee kiire, mut voi myös olla et teen ilosen yllätyksen ja kirjottelen jopa täl viikol uusiks :-D mut nyt historiaa---> MOIPS !

Voisin joskus siivota vaatekaappini :):)



FB=elämäni

HAJOTKAA XD


:---------------------)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti