perjantai 16. joulukuuta 2011

I don't play baseball, but I hit homerun in everywhere, everywhere

Apua hei auttakaa ! mut on pistetty tän illan yöjoulujuhlaan juontajaks ja mua jännittää ihan sikana et mokaan ! :( mut enemmän ootan kyllä niitä esityksiä ja toivon et kaikil menee ne hyvin.


En oo ehtin kirjotella tänne oikein, mut voisin alottaa päivitellen sitä mun koeviikkoa.. ehhehhe :s ei kyllä menny ihan niin hyvin ku olin odottanu. Vitosia tais tulla kolme ja seiskoja kaks.... en ollu hirveen tyytyväinen, mut päätin et nyt tsemppaan vähän enemmän :)))))

Joululomalle en ole keksin viel oikein mitään :/ ainoo minkä olen luvannu on, että olen uudenvuoden inkan ja oonan kans !! :) katellla mitä keksii sillon.. MUTTA NYT HYVÄÄ JOULULOMAA KAIKILLE ! mie menen valmistautuu sinne juhlaan nyt moipss !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti