maanantai 25. huhtikuuta 2011

All my life I've been good and now; what the hell

munaaaaaaaaaaa ;)

Ekaks HYVÄÄ PÄÄSIÄIST ! (-: mun vklp loppu meni toosi hyvin ja tää päivä meni viel paremmin :-)  olin Lauran ja krissen kaa perjantain ja lauantain ja veeran kaa sitte sunnuntain ja tänäää ! lauantain krisse anto mun vähä ajella sen skobal ja pelkäsin koko aja et poliisit tulee vastaa XD tänäää mie oon vähä tuunaillu mun vaatteit ja kaivan kaikki kesävaatteet kaapiii !! vihdoinki pystyy kävellä tuol shortseis ja topis! tät on ootettu ;) JA äsken tulin tossa just veeran kans tunnin lenkilt ;o oon nyt varmaan polttannu mun kahen pääsiäismunan kalorit siel XD toivottavast ;o täs on vähän kuvamateriaalii tält päivält ku tuli sellain into päälle... ja olinha mie kattoos pienten mypatyttöjen peliikii aamul :):)
siskooo

  


mun päivällinen xd



sunglasset xd¨






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti