keskiviikko 4. toukokuuta 2011

It's just waste of time to be with you


jooo ei tullu viikkoo kirjoteltuuu mitäään ja lupaan et toi oli poikkeus ! :-D On ollu vähä kiireit ku näit valtakunnallisii on joka päivä ja muutenkii kokeit ihan sairaast... tälkii hetkel mun pitäis olla lukemas yh:n ja maantiedon kokeisii :s mutta joo... vappu meni ihan mukavast kavereitten kaa. Lauantaina olin kattelees b-poikien pelii ja sen jälkee menin riinalle lauran ja krissen kaa. Päätettii vähä grillailla ja sit lähettiin koikkaa inkan ja oonan kaa. Mie jouduin luovuttaa jo kymmenen jälkee ku olin paleltumas hypotermiaa ni päätimpä käppäillä kotiii. Sunnuntai meni mul vähän niiku vaa lepäilles... maanantain oli mypan peli mis olin lipunmyyjään ja se menikii ihan mukavast ja loppupeli kans hyväs seuras :):) mun puhelinlaskukii oli muuten tosi ihana,.. oli menny 40e yli sen paketin xd mut mikäs siin.. :-D Eilee meil tuli inkan ja oonan kaa pien paniikki ku uskonnon esitelmä piti olla valmis täks päiväks ja ei oltu muistettu yhtää !! sit väsättii yhen A4 sivuin "esitelmä" vissii tunnis... numeroo ootelles XD ja tänää ajattelin ottaa rennost med yh:n kirjat ! ;) täs vähä jotain kuviaa :)
B-poikien peli lauantain











HEHE ;)

laura, riina ja krisse ♥

1 uusi viesti
Tollaset vaatteet sitte löysin kaapist aamul ;o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti